Тематика курсових проектів (рефератів) для слухачів курсів практичних психологів.
Для спеціалістів ІІ категорії:
1. Соціально-психологічна допомога дітям і підліткам, що зазнали насилля в сім’ї.
2. Соціалізація особистості підлітка як етап становлення самосвідомості.
3. Психолого-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітка.
4. Міжособистісні конфлікти в спілкуванні підлітків, їх причини, динаміка розвитку і способи вирішення.
5. Соціально-психологічна реабілітація дезадаптованих дітей і підлітків.
6. Соціально-психологічна адаптація сім’ї, що виховує дитину з відхиленням у розвитку.
7. Технології соціально-психологічної підтримки дітей і підлітків в кризових ситуаціях.
8. Соціально-психологічний тренінг як метод вирішення проблем соціалізації дітей з особливими потребами.
9. Технології реабілітаційної роботи психолога з підлітками, що схильні до суїциду.
10. Технологія соціально-психологічної корекції міжособистісної взаємодії в педагогічному колективі.
11.Програма соціально-психологічної підготовки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами.
12. Психосоціальні особливості підліткової субкультури.
13. Психологічний супровід дітей-сиріт в школі.
14. Соціально-психологічна адаптація дитини до дошкільного закладу.
15. Психологічні аспекти готовності дитини 6-го віку до навчання у школі.
16. Адаптація дитини при переході з початкової до середньої ланки навчання в школі (психолого-педагогічний консиліум).
17. Страхи у дошкільному віці (методи діагностики та корекції).
18. Синдром “Професійного вигорання” у педагогічних працівників.
19. Психологічний супровід обдарованої дитини в школі.
20. Профорієнтація як напрямок роботи практичного психолога.
21. Гендерна психологія в навчанні і вихованні.
22. Використання невербальних методів у роботі практичного психолога.
23. Корекційно-розвивальна робота практичного психолога з формування адекватної самооцінки дітей.
Для спеціалістів І категорії:
24. Організація і проведення тижня психології у навчальному закладі.
25. Консультативний напрямок роботи практичного психолога і його реалізація у власному професійному досвіді.
26. Психологічне забезпечення роботи педагогічної ради навчального закладу.
27. Реалізація превентивного напрямку у роботі практичного психолога з батьками.
28. Реалізація просвітницького напрямку у роботі практичного психолога з батьками.
29. Формування психологічної культури вихователів дошкільного закладу.
30. Особливості взаємодії практичного психолога з адміністрацією закладу.
31. Роль психологічної служби у формуванні позитивного іміджу навчального закладу.
32. Використання комп’ютерних методик у роботі практичного психолога.
33. Факультатив із психології (з досвіду проведення).
34. Використання відео та медіа-технологій у роботі психолога.
35. Зміст, форми і технології роботи практичного психолога з батьками вихованців, учнів, студентів.
36. Зміст, форми і технології роботи практичного психолога з формування навичок здорового способу життя у вихованців, учнів, студентів.
37. Зміст, форми і технології роботи практичного психолога з формування навичок відповідального батьківства серед вихованців, учнів, студентів.
38. Профілактика наркоманії, ВІЛ/СНІДу, Інтернет-залежності серед вихованців, учнів, студентів.
39. Психологічний супровід профілізації навчання у старшій школі.
40. Система професійної орієнтації старшокласників в діяльності практичного психолога навчального закладу.
41. Зміст, форми і технології підвищення психологічної культури вчителів, вихователів, майстрів виробничого навчання, кураторів студентських груп.
Для спеціалістів вищої категорії:
Опис досвіду роботи за основними напрямками за обраною темою.
*Інші теми допускаються за умови роботи слухача курсів у спеціальному навчальному закладі, в тому числі ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ рівня акредитації.
Тематика курсових проектів (рефератів) для слухачів курсів соціальних педагогів*
Для спеціалістів ІІ категорії:
1. Вплив засобів масової інформації на соціальне виховання.
2. Соціально-педагогічна допомога дітям і підліткам, що зазнали насилля в сім’ї.
3. Соціалізація особистості підлітка як етап становлення самосвідомості.
4. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітка.
5. Соціально-педагогічна реабілітація дезадаптованих дітей і підлітків.
6. Соціальна адаптація сім’ї, що виховує дитину з відхиленням у розвитку.
7. Технології соціально-педагогічної підтримки дітей і підлітків в кризових ситуаціях.
8. Соціально-психологічний тренінг як метод вирішення проблем соціалізації дітей з особливими потребами.
9. Технології соціальної реабілітації з підлітками, що схильні до суїциду.
10. Соціально-педагогічна діагностика особистості та її соціальних зв’язків.
11. Програма соціально-педагогічної підготовки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами.
12. Соціально-педагогічні особливості підліткової субкультури.
13. Соціальний супровід дітей-сиріт в школі.
14. Соціально-педагогічна адаптація дитини до дошкільного закладу.
15. Профілактика синдрому “професійного вигорання” у соціальних педагогів.
16. Соціально-педагогічний супровід обдарованої дитини в школі.
17. Профорієнтація як напрямок роботи соціального педагога в навчальному закладі.
18. Використання невербальних методів у роботі соціального педагога.
Для спеціалістів І категорії:
19. Організація і проведення тижня соціальної педагогіки у навчальному закладі.
20. Консультативний напрямок роботи соціального педагога і його реалізація у власному професійному досвіді.
21. Соціально-педагогічне забезпечення роботи педагогічної ради навчального закладу.
22. Реалізація превентивного напрямку в роботі соціального педагога з батьками.
23. Реалізація просвітницького напрямку в роботі соціального педагога з батьками.
24. Формування соціально-педагогічної культури вихователів дошкільного закладу.
25. Особливості взаємодії соціального педагога з адміністрацією закладу.
26. Роль психологічної служби у формуванні позитивного іміджу навчального закладу.
27. Використання комп’ютерних методик у роботі соціального педагога.
28. Використання відео та медіа-технологій у роботі соціального педагога.
29. Зміст, форми і технології роботи соціального педагога з батьками вихованців, учнів, студентів.
30. Зміст, форми і технології роботи соціального педагога з формування навичок здорового способу життя у вихованців, учнів, студентів.
31. Зміст, форми і технології роботи соціального педагога з формування навичок відповідального батьківства серед вихованців, учнів, студентів.
32. Профілактика наркоманії, ВІЛ/СНІДу, Інтернет-залежності серед вихованців, учнів, студентів.
33. Соціально-педагогічний супровід профілізації навчання у старшій школі.
34. Система професійної орієнтації старшокласників в діяльності соціального педагога навчального закладу.
35. Зміст, форми і технології підвищення соціально-педагогічної культури вчителів, вихователів, майстрів виробничого навчання, кураторів студентських груп.
36. Технології зв’язків з громадськістю соціального педагога.
Для спеціалістів вищої категорії:
Опис досвіду роботи за основними напрямками за обраною темою.
*Інші теми допускаються за умови роботи слухача курсів у спеціальному навчальному закладі, в тому числі ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ рівня акредитації.
Для спеціалістів ІІ категорії:
1. Соціально-психологічна допомога дітям і підліткам, що зазнали насилля в сім’ї.
2. Соціалізація особистості підлітка як етап становлення самосвідомості.
3. Психолого-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітка.
4. Міжособистісні конфлікти в спілкуванні підлітків, їх причини, динаміка розвитку і способи вирішення.
5. Соціально-психологічна реабілітація дезадаптованих дітей і підлітків.
6. Соціально-психологічна адаптація сім’ї, що виховує дитину з відхиленням у розвитку.
7. Технології соціально-психологічної підтримки дітей і підлітків в кризових ситуаціях.
8. Соціально-психологічний тренінг як метод вирішення проблем соціалізації дітей з особливими потребами.
9. Технології реабілітаційної роботи психолога з підлітками, що схильні до суїциду.
10. Технологія соціально-психологічної корекції міжособистісної взаємодії в педагогічному колективі.
11.Програма соціально-психологічної підготовки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами.
12. Психосоціальні особливості підліткової субкультури.
13. Психологічний супровід дітей-сиріт в школі.
14. Соціально-психологічна адаптація дитини до дошкільного закладу.
15. Психологічні аспекти готовності дитини 6-го віку до навчання у школі.
16. Адаптація дитини при переході з початкової до середньої ланки навчання в школі (психолого-педагогічний консиліум).
17. Страхи у дошкільному віці (методи діагностики та корекції).
18. Синдром “Професійного вигорання” у педагогічних працівників.
19. Психологічний супровід обдарованої дитини в школі.
20. Профорієнтація як напрямок роботи практичного психолога.
21. Гендерна психологія в навчанні і вихованні.
22. Використання невербальних методів у роботі практичного психолога.
23. Корекційно-розвивальна робота практичного психолога з формування адекватної самооцінки дітей.
Для спеціалістів І категорії:
24. Організація і проведення тижня психології у навчальному закладі.
25. Консультативний напрямок роботи практичного психолога і його реалізація у власному професійному досвіді.
26. Психологічне забезпечення роботи педагогічної ради навчального закладу.
27. Реалізація превентивного напрямку у роботі практичного психолога з батьками.
28. Реалізація просвітницького напрямку у роботі практичного психолога з батьками.
29. Формування психологічної культури вихователів дошкільного закладу.
30. Особливості взаємодії практичного психолога з адміністрацією закладу.
31. Роль психологічної служби у формуванні позитивного іміджу навчального закладу.
32. Використання комп’ютерних методик у роботі практичного психолога.
33. Факультатив із психології (з досвіду проведення).
34. Використання відео та медіа-технологій у роботі психолога.
35. Зміст, форми і технології роботи практичного психолога з батьками вихованців, учнів, студентів.
36. Зміст, форми і технології роботи практичного психолога з формування навичок здорового способу життя у вихованців, учнів, студентів.
37. Зміст, форми і технології роботи практичного психолога з формування навичок відповідального батьківства серед вихованців, учнів, студентів.
38. Профілактика наркоманії, ВІЛ/СНІДу, Інтернет-залежності серед вихованців, учнів, студентів.
39. Психологічний супровід профілізації навчання у старшій школі.
40. Система професійної орієнтації старшокласників в діяльності практичного психолога навчального закладу.
41. Зміст, форми і технології підвищення психологічної культури вчителів, вихователів, майстрів виробничого навчання, кураторів студентських груп.
Для спеціалістів вищої категорії:
Опис досвіду роботи за основними напрямками за обраною темою.
*Інші теми допускаються за умови роботи слухача курсів у спеціальному навчальному закладі, в тому числі ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ рівня акредитації.
Тематика курсових проектів (рефератів) для слухачів курсів соціальних педагогів*
Для спеціалістів ІІ категорії:
1. Вплив засобів масової інформації на соціальне виховання.
2. Соціально-педагогічна допомога дітям і підліткам, що зазнали насилля в сім’ї.
3. Соціалізація особистості підлітка як етап становлення самосвідомості.
4. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітка.
5. Соціально-педагогічна реабілітація дезадаптованих дітей і підлітків.
6. Соціальна адаптація сім’ї, що виховує дитину з відхиленням у розвитку.
7. Технології соціально-педагогічної підтримки дітей і підлітків в кризових ситуаціях.
8. Соціально-психологічний тренінг як метод вирішення проблем соціалізації дітей з особливими потребами.
9. Технології соціальної реабілітації з підлітками, що схильні до суїциду.
10. Соціально-педагогічна діагностика особистості та її соціальних зв’язків.
11. Програма соціально-педагогічної підготовки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами.
12. Соціально-педагогічні особливості підліткової субкультури.
13. Соціальний супровід дітей-сиріт в школі.
14. Соціально-педагогічна адаптація дитини до дошкільного закладу.
15. Профілактика синдрому “професійного вигорання” у соціальних педагогів.
16. Соціально-педагогічний супровід обдарованої дитини в школі.
17. Профорієнтація як напрямок роботи соціального педагога в навчальному закладі.
18. Використання невербальних методів у роботі соціального педагога.
Для спеціалістів І категорії:
19. Організація і проведення тижня соціальної педагогіки у навчальному закладі.
20. Консультативний напрямок роботи соціального педагога і його реалізація у власному професійному досвіді.
21. Соціально-педагогічне забезпечення роботи педагогічної ради навчального закладу.
22. Реалізація превентивного напрямку в роботі соціального педагога з батьками.
23. Реалізація просвітницького напрямку в роботі соціального педагога з батьками.
24. Формування соціально-педагогічної культури вихователів дошкільного закладу.
25. Особливості взаємодії соціального педагога з адміністрацією закладу.
26. Роль психологічної служби у формуванні позитивного іміджу навчального закладу.
27. Використання комп’ютерних методик у роботі соціального педагога.
28. Використання відео та медіа-технологій у роботі соціального педагога.
29. Зміст, форми і технології роботи соціального педагога з батьками вихованців, учнів, студентів.
30. Зміст, форми і технології роботи соціального педагога з формування навичок здорового способу життя у вихованців, учнів, студентів.
31. Зміст, форми і технології роботи соціального педагога з формування навичок відповідального батьківства серед вихованців, учнів, студентів.
32. Профілактика наркоманії, ВІЛ/СНІДу, Інтернет-залежності серед вихованців, учнів, студентів.
33. Соціально-педагогічний супровід профілізації навчання у старшій школі.
34. Система професійної орієнтації старшокласників в діяльності соціального педагога навчального закладу.
35. Зміст, форми і технології підвищення соціально-педагогічної культури вчителів, вихователів, майстрів виробничого навчання, кураторів студентських груп.
36. Технології зв’язків з громадськістю соціального педагога.
Для спеціалістів вищої категорії:
Опис досвіду роботи за основними напрямками за обраною темою.
*Інші теми допускаються за умови роботи слухача курсів у спеціальному навчальному закладі, в тому числі ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ рівня акредитації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий